wtorek, 5 marca 2013

WIOSNO!!! Ahhh... to TY!!!!!! :) ♥

Po wczorajszej kontroli u Pani doktor dostałyśmy pozwolenie na spacerowanie ;) Nie było na co czekać. Za oknem przepiękna słoneczna pogoda, zapakowałyśmy się do wózka i... wio ;)  I tak spacerowałyśmy i spacerowałyśmy, łapiąc słoneczko i nabierając kolorków. Majeczka większość spaceru przespała ;) korzystając z chwili mama rozpłaszczyła się na ławce z gazetką w ręku, jednak chwila relaksu nie trwała długo :(   :P wracając do domku wstąpiłyśmy jeszcze do sklepu na male zakupy.
Dzień był cudowny, po 3 tygodniach w domu tylko czekałam na to kiedy będę mogła wyjść do ludzi ;)  Oby więcej takich dni!! <3













9 komentarzy:

  1. och tak pogoda cudna jest i żal by było nie skorzystać, moja perełka nigdy na spacerze nie spała:) zapraszamy do nas jak najczęściej i oczywiście my też będziemy zaglądać pozdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo i tutaj blogowy spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo jak tu wiosennie i pięknie ;) niestety u Nas dzisiaj powrót depresji hehe od rana leje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyśleć, wczoraj słonko, a dzisiaj deszcz buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak spacerek w słoneczku! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mnie na chwileczkę zachwyciła ta wiosenna pogoda, a teraz znowu zimowo :( choć pięknie jak jest tak bialutko w koło, to ja jednak wolę taką zimę w grudniu, w marcu marzy mi się już w pełni wiosna :)
    Miło mi Cię gościć na moim blogu :) ja pozwoliłam sobie też i do Ciebie zajrzeć i pewnie zostanę tu na dłużej, bo tak ciepło i domowo, no i w podobnej tematyce piszemy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,
    tak jak Ty kiedyś, podczytuje różne blogi:) Nie mam śmiałości samam założyć swojego:) Ale wracając do pytania jakie chciałam Ci zadac,bo wkońcu znalazłam kogoś kto ma Quinny zapp xtra, jak z amortyzacja w tym wózku?? Niestety chdniki w Polsce sa jaki są wieć czy na dziurach i nierownościach daje rade??? No i widzę, żeT woja córeczka miesci się super choć na już 20 miesięcy:) moja ma 14 i już mówią, że za mały ten wózek bedzie niedługo! Bardzo mi sie podoba ten wózek bo ma dodatkowo przekładane siedzienie:) no ale te kółka jakoś mnie odstraszają..... Daj proszę znać :)
    Pozdrawiam
    Mama 14 miesiecznej Celinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witamy:) my jestesmy bardzo zadowolone z quinny, Maja spokojnie sie miesci, spi w nim. ogromnym plusem jest tez to ze sklada sie do bardzo malych rozmiarów, mamy mały bagażnik. Na początku cieżko było mi sie przestawic z dużych pompowanych kół na te mniejsze, ale teraz juz sie przyzwyczaiłam i jest ok. Wózek jest super zwrotny, luciutki, jedna reka bardzo lekko się prowadzi. myśle ze spokojnie nim pojezdzimy do konca roku :) a pozniej juz na nóżki :) generalnie polecam!

      Usuń
    2. Dzieki mamy własnie też duże pompowane kola i zawieszenie na paskach wiec trudno mi bedzie chyba do jakiegokolwiek innego wózka sie przyzwyczaić:( Fajnie, ze jest mały bo mam już dość tego wielkiego wózka jak tak ciepło to jeszcze bardziej mi ciepło, no i mam seicento więc myśle, że spokojnie sie zmieści :)
      Dzięki bardzo:)
      Pozdrawiam

      Usuń