poniedziałek, 10 czerwca 2013

2 Latka :)

Wróciłyśmy cale i zdrowe :) działo się dużo ale o tym wszystkim napiszę w innym poście :) Dzisiaj chciałam powiedzieć, że u nas  arcyważne święto!  Nasza dziecinka skończyła 2 latka :) Ale ten czas zasuwa... niedawno trzymałam ją w rękach taką malusią, a teraz?? Lata, skacze, gada, wywija koziołki i.... strzela fochy  :D  dostała cudne prezenty:)  między innymi domek drewniany, który dziadek (tato B.) sam dla niej zbudował:) ślizgawkę, rowerek biegowy, wielkiego konia (jak Jolanta Rutowicz hahaha),  interaktywnego teletubisia (u nas jest właśnie wow na teletubisie) i wiele innych :)  buziaczki, niedługo się odezwę i wrzuce zdjęcia z wakacji :) buziaki

 Panienka z okienka :)


mama mi pomaga bo jestem jeszcze mała :)


"właź piesku, zapraszam w skromne progi:)"


Maja zanim zjedzie mówi tak "laz,laz juhhhhu"  :D

8 komentarzy:

  1. Prezent cudowny! Jak byłam mała to sama o takim marzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju Kochana zdrowka, miłości, fajnych zabawek i ekstra kumpel w przyszłości! Jak super, 2 latka! Czekam na foty z wyjazdu. A Twoja Mamo koralowa spódnica skąd? Przydałaby mi się taka;) Majki prezenty cudne , koń mnie rozbawil a Dziadek Mega Super Gość że taki domek wybudował!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy za życzenia :) a spódnica z osiedlowego sklepu za 45 zł :P :)

      Usuń
  3. OOoOOoo kurcze super domeczek :D

    dużo szczęścia zdrowia i wszystkiego cukierokowego !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat, Kochana Maju! :****

    OdpowiedzUsuń