czwartek, 22 maja 2014

Remont mieszkania, remont bloga :)

W naszym domu trwa remont. Postanowiliśmy z B. adaptować nie używany strych nad naszym mieszkaniem (prawie 60 m), dostaliśmy zgodę sąsiadów i pozwolenie na budowę btw. czekaliśmy na nią ponad 6 miesięcy O_o. 
Planujemy na pietrze zrobić duży pokój Mai oraz sypialnię połączoną z garderobą. 
Tam gdzie obecnie znajduje się sypialnia będzie pokój gościnny i miejsce na biurko z komputerem. Oto kilka przykładowych aranżacji wnętrz, które zdecydowanie do mnie przemawiają. Sypialnia ma być jasna, czysta i minimalistyczna, a pokój Mai będzie miał białe meble i ściany, plus kolorowe żywe dodatki. Na jednej ścianie zamieszkają kolorowe kropki.

http://wnetrza24.com/pr6303-troppo-515.html

http://www.domowy.pl/porady/sypialnie-na-poddaszu.html

http://wnetrza24.com/pr6358-sweet-dream-515.html

http://www.lovingit.pl/blog/inspiracja-tygodnia-tkaniny-w-kropki-groszki-i-koleczka/260434790922303534_vjszxhdx_c/

http://wnetrzadladzieci.blogspot.com/2013/08/grochem-o-sciane-rzecz-o-naklejkach.html

http://pokojedladzieci.blox.pl/tagi_b/34034/Pokoj-dziewczynki.html


Po zakończonych pracach na pewno pochwalę się efektem :). Pozdrawiamy!

Ps. Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga? 



16 komentarzy:

  1. Moje klimaty! Czekam na efekty :)
    Zazdroszczę tych dodatkowych m2! Mnie ciągle mało miejsca ;)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam również było mało, ale skalkulowaliśmy że tańszą opcją będzie wyremontowanie strychu niż kupno czy zamiana nowego mieszkania :).

      Usuń
  2. Czekamy na efekty :) Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uzbroić się w cierpliwość... anielską ;)

      Usuń
  3. My cały czas zalegamy z remontem pokoju Tymkowego. Za dużo spraw mamy na głowie póki co, ale kiedyś marzy nam się również zaadoptowanie strychu. Czy możesz powiedzieć po co zgoda sąsiadów? To znaczy rozumiem, że jest wymagana? Ale nie wiem nic na ten temat...jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli mieszkasz w wspólnocie mieszkaniowej to potrzebujesz pisemnej zgody wszystkich sąsiadów. U nas akurat nie było problemu bo oprócz nas są 3 rodziny, Ale są wspólnoty gdzie mieszka 12 rodzin i wystarczy, że np 2 nie wyrazi zgody:/. A wiadomo jacy są ludzie... :) Papierologia taka, że ręce opadają. Trzymamy kciuki za Was :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, ze pisałaś o remoncie, ale nie chciałaś się pochwalić, jednak zdanie zmieniłaś :) Ja też jestem ciekawa efektu :)
    Szata bloga bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, w takich jasnych tonacjach zdecydowanie lepiej moim zdaniem.

      Usuń
  6. Fajny szablon! Super zmiana- oczywiście na lepsze.
    Dobrze, że wam się udało załatwić papierologię i powiększycie swoje mieszkanko. Dodatkowe metry zawsze się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne:) szczególnie jesli planuje sie rodzenstwo dla Mai :)

      Usuń
  7. Wszystkie zdjęcia bardzo w moich klimatach! Czekam na efekt końcowy, szczególnie na te kropy w sypialni;) My już kończymy urządzanie mieszkania, dzisiaj przyjdzie łózko do sypialni i zostanie jedna duża pusta ściana, może mnie coś zainspiruje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kropy będą w pokoju Mai, a w sypialni też pomysłu narazie brak ;).

      Usuń
    2. Ja mam parę pomysłów, ale to już pokażę w poście niedługo;)

      Usuń
  8. piękne inspiracje :) sama planuję remont w niedługim czasie

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne są te sypialnie, ale ja mogę na razie tylko o takich pomarzyć... Ja teraz odnawiam stare łóżko i pomagają mi w tym oleje do drewna. Nie jest tak źle. ;)

    OdpowiedzUsuń